Tjenixan ;)

Hejj bloggen

Det blir ett kort inlägg nu idag, men för att ni iaf ska få se nått nytt så skriver jag väl ett litet kort inlägg istället för att strunta i det xD
Men kanske kommer in ett till inlägg ikväll vet inte en.

Iaf så har jag inte så mycke att säga.
Jag vaknade för typ en timme sedan, kl är nu 8.30.
Jag har precis ätiti frukost, nu blir det väl dator och tv fram till 10-10.30 nått sånt.
Sedan ska jag gå bort till pappa och vara där hela dagen.
Och det betyder att jag inte har datorn fören ikväll igen så om ni behöver mig så nås jag på mobilen <3
För er som läser min blogg och inte har mitt nummer, sök upp mig på facebook eller adda min msn så kan ni gå numret där :)
Facebook: Josefin Mellberg
Msn: [email protected]

Så som sagt jag bloggar mer ikväll eller om jag gör det imorgon efter jag har varit med Nattiz Bodin.
Då kan jag även slänga in lite bilder oxå <3

/ Josse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0