Hejj, nu börjar jag igen <3

Hejj bloggen

Asså jag tror jag blir galen, jag har totalt glömt bort bloggen :O jag har ju inte skrivit i den på svin länge.
Men det känns bra att komma igång igen..
Nu ska jag komma igång och skriva i den mer och mer, mitt mål är att skriva nästan varje dag.
Jag hoppas det blir så, annars blir mina läsare besvikna på mig.
Och så vill jag ju inte ha det :(

Men jag har tänkt på det där nu, för att det inte ska bli så tråkigt på bloggen så måste jag ju börja skriva mer.
Det blirju tråkigt för min läsare om ni ska sitta och läsa samma gamla inlägg hela tiden.
Därför försöker jag uppdatera så ofta jag kan nu.
Det är iaf mitt mål.
De finns många bra bloggar, min kanske inte är det bästa.
Men jag försöker iaf :D

Jag har egentligen inte så mycke intressant att säga, vill liksom bara att det ska startas upp och forsätta med allt skrivande.

De finns lite intressanta saker att säga iaf
och det är:
För det första jag har en underbart förhålland de blev du & jag den 15 februari.
Jag älskar dig du är mitt allt puss
För det andra, jag har världens underbaraste vänner.
Ska vara med Nattiz på torsdag :D
För det tredje, jag ska få nya kläder imorn
Ocg det sista jag ska säga är att jag är överlycklig

Nått mer än de hade jag väl inte att säga, vill bara att ni ska få läsa nått nytt som sagt.
Hoppas ni har haft en bra dag
Puss&Kram, ses
/ Josse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0